marți, 23 decembrie 2014

Pregatiri de Sarbatori.



Salut dragile mele gospodine....Va scriu astazi si va comunic si voua treaba pe care am terminat-o astazi,impreuna cu  familia mea...Si anume:   cum a fost cu taierea porcului,macelaritul si toate cele,de acestea s-a ocupat sortul...ei bine ,astazi am pregatit sarmalutele pentru masa de Craciun,le-am infasurat,doar sa le punem la fiert,am preparat carnea pentru chiftelute,si am facut 2 cozonaci si 2 checuri....Am pregatit  nucile si bombonelele pentru colindatori,am pregatit mancarea care se imparte in Ajunul Craciunului...sunt foarte entuziasmata de acasta atmosfera,calda si placuta,in casa.Se simte clar ca vine Craciunul...Foarte multe treaba nu-i asa?    Ma pun la somnic feteloor....Revin cu poze si detalii..;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu