vineri, 20 februarie 2015

ESENTA






De intata va veni sarbatoarea Dragobetele,ziua indragostitilor si la noi la romani. De obicei oamenii isi fac cadouri frumoase,atat barbatii femeilor cat si invers. Eu consider ca barbatul trebuie sa surprinda femeia cu un cadou,iar surprinderea sa fie si mai mare imi place sa fie un cadou simbolic,sa se potriveasca temei sarbatorii respective. De aceea eu tot bat apropouri colo -coace,catre barbatii idn familia mea,adica sotul, fiul si ginerele. Stiind de un magazin de parfumuri foarte bune din punct de vedere calitativ care se cheama El-Divino ,am si deschis subiectul pe tema ''un cadou perfect ar fi o esenta de parfum''. Am vizualizat impreuna site-ul si la final am ramas nehotarati,deoarece nu stiam ce sa alegem mai intai. Sunt foarte multe parfumuri si esente de parfumuri,cu foarte multe arome si mirosuri..in primul rand eu mi-as alege un parfum care sa ma reprezinte,iar aici avem de unde. Sunt zeci de mirosuri diferite,turnate in sticlute mici si mari,si ambalate in hartie si cutii frumos aranjate. De obicei imi aleg singura parfumurile,insa de aceasta data il voi lasa pe sotul meu sa imi aleaga...Sunt convinsa ca va fi o alegere extraordinara,ca alfel nu ar  avea cum. 

Succes si celor interesati la cumparaturi. ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu