sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Cea mai buna metoda de regenerare a parului.

Inca din tineretile mele,am avut probleme cu podoaba mea capilara,nu stiam ce  sa mai fac,in sensul ca aveam foarte putin par pe cap,era rar si greu de aranjat intotdeauna. Mergand la servici,acesta fiind in aer liber si stand foarte mult in soare,acesta a avut de suferit mereu,chiar daca ma protejam cu palarii si esarfe...insa razele soarelui au patruns...Intr-o perioad am fost la coafor,si explicandu-le problemele pe care le am cu parul,ele mi-au recomandat un tratament-lotiune pentru regenerarea parului,totul din plante naturale,care se numeste ChelStop.  Am cumparat si am folosit timp de 3 luni si este uimitoare schimbarea,,,primul rezultat fiind faptul ca nu mai cade parul iar firul s-a intarit....Am fost atat de multumita de el,incat il voi folosi mereu,cu cat il folosesti mai mult,cu atat   podoaba capilara va avea de castigat....Eu sunt foarte multumita de acest produs si il recomand cu cea mai mare incredere. 



Il recomand cu drag si il gasiti si voi la toate farmaciile. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu