vineri, 30 ianuarie 2015

Ciorba de Perisoare.

Ziua buna tuturor...Astazi,sfarsit de saptamana,,,ce sa pregatesc de mancare..?  M-am gantit si razgandit,pana mi-a venit idea sa fac o ciorba de perisoare delicioasa...Nu am stat prea mult pe ganduri si m-am apucat de treaba.   Am taiat legumele si le-am pus la fiert,dupa ce s-au fiert am adaugat bors  si pasta de tomate,iar la urma perisoarele,pe care le-am pregatit cu carne de porc,orez,condimente,2 oua,o mana faina.Dupa ce am mai lasat sa palpaie cam 5-8 minute,am luat de pe foc si am adaugat verdeata...A iesit delicios. 




Dupa ce am facut ciorba,am batut repede repejor si 2 pantispani dupa reteta originala si veche ,si i-am varat in cuptor,doar e inceput de weekend nu?   Adica :10 oua,2 cani zahar,2 cani faina,1 praf copt si o esenta portocale. Batem bine bine albusurile cu zaharul pana facem o spuma,adaugam galbenusurile si celelalte ingrediente,batem pana se incorporeaza totul si dam la cuptor aprox 30 =35 minute. Simplu de tot. ;)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu