duminică, 1 februarie 2015

Seriale preferate.





Sunt o mare admiratoare a serialelor turcesti....nu le-am urmarit chiar pe toate ,insa pe cele pe care le-am urmarit,m-u interesat si mi-au placut tare mult...Primul serial care mi-a atras atentia inca din reclame,inainte sa inceapa a fost Suleyman Magnificul,difuzat la Kanal D,si mi-am propus sa il urmaresc,a avut in jur de 200 episoade,pe care le-am urmarit neclintita...Imi placea atat de mult sa aflu despre traditii,istoria otomanilor,stilul lor de a se imbraca,felurile de mancare,felul in care faceau plecaciun in fata unuia mai mare....A fost extraordinar..  
Dupa marele succes pe care l-a avut acest serial, vine in forta un alt proiect numit ''Sila''. Un serial turcesc de mare audienta  atat in Europa cat si peste hotare..,acesta este difuzat pe Acasa tv,de luni pana vineri de la  orele 19:00. 
In serial este vorba despre o fetita penume Sila,care traia intr-un orasel numit Mardin cu traditii si obiceiuri neobisnuite celorlati oameni.  Parintii ei au dat-o ,unei familii din Istanbul, niste oameni influienti,care au avut grija de ea ,si au iubit-o ,ca si cum ar fi fost copilul lor.Multi ani mai tarziu Sila locuieste in Istanbul cu parintii ei vitregi si are un prieten pe nume Emre.  Fratele ei real Azad,din Mardin,s-a casatorit si a fugit cu sora boierului satului,Narin. Conform traditiei ,Narin si Azad ar trebui sa moara,sau Boran(seful) sa se casatoreasca cu sora lui Azad.
Dupa un timp Sila ajunge la Mardin unde este fortata de familia ei sa se casatoreasca cu Boran,,,aceasta este mereu supravegheata si nu are voie sa incalce vreo traditie......Povestea este foarte lunga si merita descoperita...o sa ma uit in continuare la serial sa vad ce se mai intampla...Abia astept finalul....;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu