marți, 3 februarie 2015

Cosmetice naturale.





De mult timp ma confrunt cu aspectul tenului meu.Uneori imi este rusine sa ies din casa,pentru a nu fi vazuta de oameni,mi se pare ca tot timpul susotesc fata de mine.  E foarte dificil,Am varsta de 41 de ani,si un ten incarcat cu pete,de la cosuri...Am incercat zeci de tratamente si masti facute acasa,m-am folosit de de sfaturile prietenelor mele,insa niciun rezultat.   Ma bucur ca am avut ocazia sa aflu despre un site renumit pentru produsele cosmetice numai din plante naturale,arbori si altele. Numele magazinului  de cosmetice este L'occitane.
Am facut un tur al magazinului si am gasit creme ,lotiuni de ingrijire pentru toate timpurile de ten si pentru orice tip de problema..

Mi-au atras atentia produsele cu extract de  Imortele.

 Mai precis Crema de fata spf cu extract de Imortele,ofera luminiozitate,actioneaza triplu,mentinand tenul proaspat si curat pe intreaga zi,si reduce ridurile in profunzime,tenul va fi si va arata vizibil intinerit.






Am mai dat de o Lotiune tonica cu extract de Imortele,care curata tenul de orice urma de machiaj,protejeaza si ofera tonifiere si stralucire,hidrateaza si netezeste.



M-as bucura enorm de tare daca ,aceste produse mi-ar fi de ajutor,in ceea ce priveste tenul meu.Avand in vedere ca acestea contin doar nutrienti naturali si extracte din plante naturale,este si imposibil sa nu actioneze asa cum trebuie.

Pentru mai multe detalii si comenzi va invit si pe voi sa accesati cu incredere site-ul magazinului   ro.loccitane.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu