marți, 24 februarie 2015

Incaltaminte de calitate.







In urma cu ceva timp am participat la un super concurs pentri bloggeri din cadrul site-ului standard-shoes,unde se punea la bataie cate o pereche de incaltaminte pentru fiecare articol scris de bloggeri dferiti. Acum 2 zile am si primit premiul,mai precis l-a primit fiica mea.In articolul meu am precizat ca ,daca voi castiga voi dori ca acel premiu sa ajunga direct la fiica mea cu ocazia zilei ei de nastere, sa mearga curierul la adresa ei...iar  ea sa ramana surprinsa... Ei bine asta s-a si intamplat si multumesc din suflet echipei de la standard-shoes pentru ca a facut posibil acest lucru. Fiica mea este multumita si foarte bucuroasa,deoarece nu se astepta,mai ales ca sneakersii sunt si pe placul ei. Multumim din suflet ca exista inca oameni care isi doresc sa ii face si pe altii fericiti.
 Multumim standard -shoes.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu