miercuri, 18 februarie 2015

Surprize ,surprize.



In urma cu aproximativ 2 saptamani ,am scris un articol de promovare al unui site de incaltaminte,ceea ce mi-as dori sa imi cumpar de la ei din magazin. Intr-adevar acolo se gasesc lucruri de calitate pentru fiecare sezon in parte si preturi e masura. Dupa atata timp,astazi ma trezesc cu un e-mail de la ei,in care imi  multumeau pentru articolul scris catre site si imi spun ca sunt fericita castigatoare a unei perechi de incaltaminte la alegere de pe site-ul dumnealor.   Vaaaai...mi-a parut asa de bine,incat nu am stat pe ganduri si am si trimis produsul pe care vreau sa il primesc.Va fi cadou pentru fiica mea care a implinit anii acum de curand.  O sa fie la fel de bucuroasa ca si mine cand va afla. Acesta este modelul de incaltaminte  ales de mine,abia astept sa primesc. 






 Voi reveni cu detalii si poze,in momentul in care voi primi coletul...

 Multumesc frumos Standard-Shoes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu