marți, 3 februarie 2015

Deliciu cu dulceata de trandafiri.

Revin cu postari despre ceea ce imi place mie sa fac,si anume sa gatesc sa pregatesc tot felul de mancaruri si deserturi cu ingrediente ieftine si putine.   Astazi de dimineata,la cafea mi-am adus aminte de o reteta veche pe care o mai facusem la botezul unei fetite a unei prietene apropiate. Este vorba de o prajitura cu dulceata,pe care am inventat-o eu,fiind in criza de timp,trebuia sa ajung la petrecere si nu putem sa plec cu mana goala,atunci mi-am adus aminte de acest dulce...De atunci nu am mai facut-o niciodata...insa acum am gasit-o intr-un caiet vechi cu retete de dulce. Mai jos va prezint si voua ingredientele. Va voi da exact masurile pe  care le-am folosit eu ,cat sa incapa in tava de la cuptorul aragazului. 

-200 ml untura topita
-2 oua
-1 plic praf copt
-faina cat cuprinde( aluatul ar trebui sa aiba consistenta celui pentru paine)
-dulceata la alegerea fiecaruia.


Amestecam ingredientele de mai sus,pana se omogenizeaza complet.Din aluatul obtinut ,oprim o bucata( de marimea unui ou),iar pe celelalt il intindem( cat vrem noi de gros blatul),eu l-am facut cam cat un deget de gros. 
Apoi am scos un borcan de dulceata  de trandafiri ,pe care am intins-o pe blat,poti pune stratul cat vrei de gros.  Aluatul pe care l-am oprit,il radem peste prajitura. Dam la cuptor aprox 20 minute... Pofta buna.;) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu